Suka Blog KakLong tekan like! :)

Perasaan itu, buat jiwaku kacau!

Dari meja kerja KakLong AiNa kul 10:10 AM

PMR!... result khamis ni.. oh tidak. Takut gila. Risau!!!... sebelum ni asyik mimpi dapat teruk especially science. Yang best awal tahun dah mimpi dapat teruk. Nampaknya dia dah siap warning awal-awal lah.

Hai..la result. Harap-harap cemerlang kali ni. InsyaAllah! Aku ni dah mula gelabah tak tentu pasal. Fikir macam-macam. Nanti kalau tak dapat bagus malu! Kesian mak & abah..Dapat malu. Dan aku taknak terjadi begitu!

Hati bercampur baur. Sebelah kata 'Kau boleh punya, usaha beb'... yang lagi sebelah pulak cakap, 'Eh, boleh ke? Aku dah la tak pandai science & english'.. Absolutely, itulah yang sering menggannggu diri ini. Aku buat keputusan taknak fikir pasal tu lagi. Tapi tak fikir pun salah juga ye...leka lah pulak. Ish3... hidup ni tidak melengkapi antara satu sama lain. huhuhu. Dugaan!!!

Tapi kan...bila diingatkan balik, kesian cikgu-cikgu dan parents...mereka ni sangat mengharap! Dalam masa yang sama aku bangga kerana diberi peluang untuk percayai aku. Huhh..tapi dalam hati. Kalau tak dapat sorry lah yer. Eden dah cubo buat yang terbaik! Kalau ada rezeki ada lah tu. Tak lari gunung dikejar.

Huiiihhh... Sabar lah hati yer dak...!
To all my friends..wish you all best of luck! Nanti share lah kiter yer.. :)

0 budak comel:

 

KakLong AiNa Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review