Suka Blog KakLong tekan like! :)

Kerja atau Cuti?

Dari meja kerja KakLong AiNa kul 2:54 PM
Hai,
Korang semua tengah buat apa tu? Mesti tengah syok duk relaks, bersantai kat rumah bersama-sama family kan...ehehe :D Uikss..ada yang kerja juga ke hari ni? Ish..ish..ish kesian betullah. Tapi macam mana boleh pi kerja pulak ni? Hari ni kan public holiday! Yah walaupun hari ahad kan. Dah memang sah-sah cuti.


Lorhh..hari ni Hari Keputraan Sultan Selangor! Dah lupa ke? Cuba check kat kalendar..hehe. Tapi mungkin siapa yang kerja tu dibayar lebih agaknya. Bayaran dia lain tau kalau nak dibandingkan kerja hari ahad biasa kan. Betul tak? Sape-sape yang setuju sila angkat tangan macam saye! Ehehehe :)


Kepada yang bekerja tu jangan stress2 pulak ye.. Cool and steady je. Toksah duk stress. Jangan sampai jadi macam akak kita yang sorang ni. Kerja entah ke mana! Apa yang penting melakukan sesuatu pekerjaan mestilah dengan keikhlasan hati. Baru rasa berbaloi. Ok!



6 budak comel:

Fariduddin El-Islam said...

selamat bercuti hehe

KakLong AiNa said...

selamat bercuti juga

NHMS said...

stress study aw.. =.=

btw, selamat bercuti :)

KakLong AiNa said...

alolo.. xpe2.. yang penting cool ^.^

putERi-kAtEk said...

best la dia cuti...hehehehehe....

KakLong AiNa said...

Hehe.. Negeri lain pun cuti jugak dalam setahun tu.. Hehe :)

 

KakLong AiNa Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review