Suka Blog KakLong tekan like! :)

Cuti-Cuti ke Mana?

Dari meja kerja KakLong AiNa kul 3:41 PM
Assalamualaikum and hi..


Korang mesti bestkan musim cuti-cuti ni mesti pegi jalan-jalan merata kan.. Hurmm..I'm so bored at home.


Kesiannya kaklong kita ni, tak dapat nak bercuti. Nak kata bekerja tak jugak. Kaklong kan belajar lagi. Sekarang ni tengah cuti. Ingat nak la pegi holiday. Korang tau tak tempat yang paling kaklong adore sangat kat mana..haha... Tengok ni....



Ramai orang cakap,,,, 'Cameron!?!?!?!' Buat apa bukan ada apa pun. Tak best sangat pun. Better kat Genting Highlands. Lagi best!! NOOO...!!! Kaklong nak pergi bercuti ye, bukan nak pergi enjoy sana enjoy sini. For me, lebih baik kita manfaatkan keindahan alam ciptaan Tuhan, daripada kita terus leka dengan kehidupan di dunia ni. Kalau kat Genting lah contohnya, bukan ada apa yang best..yang ada cuma tempat-tempat hiburan. Sini game sana game. Sini ada tambang sana ada tambang.. Main game tu bukan menang pun..haha macam membazir duit je. Nak kata tempat sejuk memang tak dinafikan kat sana lebih sejuk dari Cameron. At least boleh juga tengok view yang macam ni...kat sini ada ke macam ni ..

Bukit yang ada kat sekeliling kita ni pun kebanyakannya dah gondol.



Dan kaklong sangat berharap dapat ke sana dan betul-betul menghayati keindahan alamnya. Kalau setakat pergi atas urusan tertentu lebih baik tak payah. Tak sempat punya! Hurmmm... Ok lah setakat ni dulu untuk entry kali ini yer. Take care!



0 budak comel:

 

KakLong AiNa Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review