Suka Blog KakLong tekan like! :)

Exam is done FOR NOW

Dari meja kerja KakLong AiNa kul 11:42 PM
Ok.. Hari dah habis Ujian 1. Lepas tu cuti. Seminggu plak tu. Hehe.. bestnye!! TAPIII..........
Bukan cuti sangat pun. Kami ni dah pun disusun program kat sekolah. Terutamanya bengkel subjek dan teknik menjawab soalan. Adess..lebih baik tak payah bagi cuti en.. Pergi sekolah macam biasa tapi buat bengkel untuk full week tu. Haha!

Ujian 1 ni memang dugaan buat mangsa-mangsa tak kira UPSR, PMR, ataupun SPM. Bersabarlah ye. Takpe2 yang penting kita fokus untuk yang betul-betul punya hujung tahun ni. Haha. :P Kaklong suka sangat...ekeke
KakLong rasa bagus sekolah buat program-program macam ni. Itu tanda guru-guru ambil inisiatif untuk bantu pelajar-pelajar dia...kann. Alah..budak-budak masa cuti-cuti ada ke buka buku, belajar, buat latihan? Ado ko..? Tak ada maknanya!! Tak payah tipu le.. kaklong sebagai pelajar pun sama je. Kalau buka buku pun kejap je tak sampai pun 10 minit..tutup. Sodakallahulazim... ;)

Jadual program untuk esok ialah bengkel teknik menjawab soalan Biologi dan AddMaths! Bagus sangat.. dan kaklong pun tak adalah pro sangat dalam subjek-subjek tu. Siapkan untuk esok. Eh.. sekarang hampir pukul 00.00..udah le nak tidur dulu. Insya-Allah panjang umur kaklong sambung lagi yer..
Terima kasih kerana sudi membaca! :)

0 budak comel:

 

KakLong AiNa Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review